مقالات آرشیو خبر ها
بررسی تاکتیکی : نبرد ستارگان

بررسی تاکتیکی : نبرد ستارگان

گاتزتا دلا اسپورت ، 4 نقشه ی تاکتیکی که می تواند برای برنده ی بازی سرنوشت ساز روز شنبه حیاتی باشد بررسی کرده است.

کارهای ترکیبی پوگبا و اورا

 

 

ستاره ی یوونتوس پل پوگبا ارتباطی تلپاتیک با هموطن با تجربه ترش پاتریس اورا دارد، که شاید از زمان هم تیمی بودنشان در جلسات تمرینی منچستر یونایتد منشا گرفته باشد. پوگبا معمولا در سمت چپ خط هافبک یوونتوس بازی می کند، او از اورا به عنوان یک تله برای حملاتش بهره می برد، تا به این وسیله دفاع کنار روبرویش را از خودش دور کند. به این ترتیب او خواهد توانست به سمت محوطه مانور بدهد و برای خودش موقعیت شوتزنی از راه دور ایجاد کند.

 

اگر السید هیساج در این بازی به صورت ثابت حضور داشته باشد، باید پوگبا را محدود کند، در این صورت اورا در جناح چپ آزاد می شود و می تواند در آن سمت سانتر کند و موقعیت های شاهکاری در محوطه ی جریمه خلق کند.

 

غیر قابل پیش بینی بودن دیبالا

 

 

 

این بازیکن آرژانتینی این فصل با چند عملکرد درخشان و از همه مهم تر گل هایش هواداران یوونتوس را شگفت زده کرده است و توانسته در ترکیب ثابت ماسیمیلیانو آلگری برای خط حمله جای بگیرد.دیبالا هر وقت بخواهد با پیدا کرند کمترین فضا در بین خطوط می تواند میان مدافعان حرکت کند.

خط دفاع ناپولی باید برای کل 90 دقیقه کاملا محتاط باشد تا بتواند شانسی برای متوقف کردن او به دست بیاورد.

 

بال چپ جادویی ناپولی

 

کارهای ترکیبی از کناره ها ریشه ی اکثر گل های ناپولی بوده است. مارک هامشیک دائما با فرار و حرکات رو به جلو در آن سمت نفوذ می کند در حالیکه لورنزو اینسینیه جادوگر است، او پشت مدافعان و یا جلوی انها موقعیت های گلزنی ایجاد می کند. فوزی غلام هم با رارهای جالب توجهش در سمت چپ به همان اندازه چشم گیر بوده و تهدید دیگری برای تیم حریف می باشد و باعث می شود که هامشیک و اینسینیه فضای بیشتری برای نشان دادن کیفیتشان داشته باشند.

 

مرگ آورترین مثلث سری آ

 

فقط گلزنی های ایگواین نیست که باید یووه را نگران کند، همدستان او خوزه کایخوان و اینسینیه در ترکیب استادانه ی ساری نقشی پنهان تر اما به همان اندازه با اهمیت بازی می کنند. ترکیب بی نقصی است، اینسینیه به عقب بر می گردد تا توپ را سریع تر بگیرد و سپس با کمک ذهن خلاقش تلاش می کند دو نفری که جلویش هستند را تغذیه کند. کایخون، دقیقا در آن سمت زمین قرار دارد، وظیفه ی اون این است که بیشتر به جلو برود و دفاع حریف را تحت فشار بگذارد و با فرار به فضای پشت مدافعان به اینسینیه گزینه برای پاس دادن می دهد. همین جاگیری ها، اما با یک سبک کاملا متفاوت، به خصوص با توجه به تمام کنندگی عالی ایگوانی مقابل دروازه و قدرتی که او در حفظ توپ و فضاسازی برای هم تیمی هایش دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: